Bortaplan

Hemma i Anneberg igen. Det är söndag kväll och jag börjar sakta vakna till liv igen efter en riktigt blöt natt igår. Mina sk "vänner" tyckte det var hysteriskt roligt att bjuda mig på diverse saker. Så jag är helt enkelt glad att jag hittade hem :D

Anledningen till att jag är hemma på höglandet är att imorgon bär det av upp till Äckel-Köping (läs Linköping) för att jag ska bli inlagd på sjukhus ett tag. De ska testa lite nya mediciner och ta tag i min så kallade sjukdoms situation. Skönt att dom gör något men det är lite fel tidpunkt nu. Jag känner att jag inte riktigt har tid.

Men det får helt enkelt lösa sig. Har med släpat med mig alla böcker så lite plugg ska jag försöka fixa.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0