Tiden bara flyger iväg!

Shit, det är 4 dagar sedan jag skrev här sist. Fattar inte vart tiden tar vägen. Men som jag ser det så är det ett väldigt angenämt problem. Men det är också en stor omställning. Från att inte ha gjort nånting på två år till att göra maaaassor med saker nu. Det sliter lite faktiskt, det var rätt skönt med sovmorgon idag. Börjar inte förrän klockan 13. Så nu sitter jag i soffan och dricker kaffe. Skulle egentligen dammsugit och fixat lite för tydligen kommer det massor med friends hit i kväll för att kolla på nästa Johan Falk film. Men jag känner att jag hinner nog med dammsugning och diskning i eftermiddag. Nu ska jag bara ta de så lugnt som möjligt är tanken :)

På återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0