The positive aspect of negative thinking!

Hemma från Silverköping. Det har varit en otroligt lång vecka men jag har bara positivt att säga. Fick en ny medicin igen. Denna verkar dock fungera rätt bra då den halverade min CRP på två dagar, så förhoppningsvis kommer denna att fungera grymt bra. Bara ett problem med den, det är sprutor och jag måste ta dem VARJE dag. Kan ni tänka er att ta sprutor varenda dag? Jag har ju bara lite problem med nålar osv. Men har bestämt mig för att det måste fungera eftersom jag känner hur energin börjar komma tillbaka till kroppen.

Helgen är fullspäckad, både dop och 60-års fest. Det kommer bli en fet helg :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0