Snart helg!

Fattar inte, tiden bara flyger förbi! Redan onsdag kväll, akademiska skrivandet är dock klart och imorgon far jag hem till mitt kära högland ett tag. Ska bli skönt att komma hem. Även om jag trivs otroligt bra här i Växjö är alltid Anneberg hemma :)

Ikväll har jag varit hemma hos Lina för lite käk. Hon var skitgrym på att laga mat. Hon hade gjort Potatis och Fläskfilé! Slår ju mina panpizzor iaf :) Vi kollade på sista Johan Falk filmen också, Leo Gaut hette den denna gången och den var faktiskt MÖCKE bra. Men nu är vårt största dilemma vilken film vi ska se nu? Någon som har förslag? För annars blir det nog nya Sex and the city filmen! :O :)

Sen vill jag gratulera Lina till hennes landslagsplats. Inte helt officiellt än så jag fick inte skriva det på rosabollen.se så jag gör det här istället :) Stort Grattis Lina :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0