Really?

Gårdagens gymmande satte sina spår på den här dagen. När jag vaknade och skulle tvätta håret så kunde jag inte lyfta upp armarna till huvudet. Så det fick bli keps idag. Senare när jag skulle bära min dataväska så ville inte den upp på axeln. Det gick helt enkelt åt skogen. Det värsta med detta är att jag ska till gymmet imorgon också. Kommer inte kunna styra bilen hem till Anneberg imorrn kväll.

Hemtentan går framåt. Gjorde nästan hela uppgift tre idag även om den är jävligt mustig så går det bättre än väntat. Eller, jag tror det går bättre än väntat. Vi får väl se när vi får tillbaka den.

Andreas satt hos mig från 15 till ungefär för en halvtimme sedan. Missförstå mig inte. Jag gillar att hänga med honom som satan eftersom vi har i princip identiska intressen. Men man behöver sitt utrymme liksom. Idag har jag hängt med honom från 08:00 till 23:00. Det är rätt länge :P Visst vi har haft kul, men nu behöver jag ju liksom min egna stund där ja varvar ner. Så det lär ju bli sent ikväll.

Ska sätta mig vid spotify en stund och bara vara nu, finns inget skönare!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0