Man ska inte pissa mig på ryggen och låtsas som det regnar!

Tjena bloggen! Den här veckan har bara sprungit förbi. Sista dagen på veckan är imorgon för min del och jag lämnar Växjö för höglandet igen. Anledningen denna gång är att min käre far ska byta däck på min bil och så ska vi fira Linda med.

Har varit ledig idag. Men ändå befann jag mig på vårt kära universitetsbibliotek idag klockan 9:00. Vi satt där som duktiga elever ända fram till klockan 13. Sen orkade jag helt enkelt inte mer. Nu ikväll har jag varit hemma hos Lina. Vi kollade på Johan Falk och käkade våfflor. Båda delarna var verkligen helt okej. Har ni inte sett Johan Falk-filmen så gör det direkt :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0