Första gången på gymmet!

Idag började mitt nya liv. Jag och Andreas har bestämt oss för att börja gymma. Så vi trippade glatt till gymmet idag fulla med liv och glädje. Jag som faktiskt aldrig varit i ett gym tyckte ändå det var grymt roligt att testa på något nytt. Tycker ändå det gick hyfsat bra ändå. Kommer dock ha svårt att lyfta mina armar imorgon känner jag. Det är ett visst motstånd i armarna nu också. Men jag har gett mig fan på att jag ska gå tre gånger i veckan nu i vinter. Måste ha något annat att göra än att plugga och spela FM.

Även om nya FM10 kommer på Fredag så ska jag göra mitt bästa. Sitter och skriver på min hemtenta nu. Varit rätt effektiv än så länge må jag säga! Klarat av 2 av 3 uppgifter så imorgon eftermiddag siktar jag på att vara färdig!

Sen är det faktiskt hem till Anneberg som gäller igen. DM i Bandy i helgen och det tänker jag inte missa .D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0