07:39

Jag är uppe okristligt tidigt idag. Trots att det är söndag vaknade jag för en sisådär 45 minuter sedan och jag kan bara inte somna om. Så jag klev upp och slog på TV4 fakta. Finns alltid något bra på TV4 fakta.

Eftersom det är söndag idag så ska jag inte göra ett skit. Ska bara parkera mitt feta arsle i soffan och sitta kvar. 

Dopet igår gick riktigt fint. Wille var världens snällaste lille pojk och tittade mest på hur rolig prästen såg ut ungefär. Vet ni vad, jag lyckades att hålla honom utan några tapp i golvet :P  

Det var verkligen ingen vila igår. Vi gick från dopet direkt till Mammas morbrors 60-års kalas. Det var riktigt trevligt men ändå sjukt slitigt. Så vi var hemma redan runt halv tolv igår kväll.

Undrar om Mamma o co ska gå upp snart? Jag har tråkigt....

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0