Var e tomtarna? Var e tomtarna? Tomtarna från Ljungby!

Nu har jag alltså varit på min första Lakers match! Det var riktigt roligt, över förväntan. Bra stämning i hallen och matchen i sig var helt okej också. Det kommer nog bli fler hockeymatcher i Lakerdome.

Är ledig idag, det är riktigt gött att kunna gå upp vid elva, äta en riktig frukost och bara ta det lugnt. Ska möta Fidde på gymet klockan 14. Ska bli skönt att röra på sig lite faktiskt. Sen i eftermiddag/kväll ska akademiska rättas. Hade en hel del fel givetvis så det måste fixas.

Idag går faktiskt mina tankar till Robert Enke's familj. Robert Enke blev 32 år. Han var en stor tysk fotbollspelare som igår kväll bestämde sig för att livet inte var värt att leva längre och ställde sig framför ett tåg. Jag kommer ihåg Robert Enke som den stora fotbollspelare han var, inte en man som var nedbruten och deprimerad. Utan en stor "fältherre" som styrde sitt försvar med en järnhand. Förhoppningsvis får han träffa sin dotter nu. Även om jag inte tror på sånt.

Vila i Frid Robert.

På återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0