Ja men då tar vi helg på den!

Torsdag har precis blivit Fredag och jag är parkerad i min kära soffa. Idag var det bara ett litet seminarie på schemat som var väldigt intressant. Vi diskuterade vilka normer som borde gälla i vår basgrupp. Trodde det skulle vara klart på en halvtimme. Vi höll på i två timmar och då var vi fortfarande inte klara. Men det var kul att se vad andra i gruppen tyckte i olika frågor. Det till och med hettade till en hel del på vissa utav frågorna.

Men jaja, det är över nu och på det har jag tagit helg. Inget inplanerat imorgon så det blir gym och möjligtvis lite fest imorgon. Den som lever får se. Allt jag vet just nu är att jag ska ha en feeeet sovmorgon :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0