Im a survivor!

Jag överlevde flunsa-vaccinet. Men det var inte utan komplikationer. När jag vaknade på onsdagmorgon var jag inte pigg alltså. Huvudet kändes 10 ggr större än vanligt och ledvärken var inte nådig. Men jag gick upp, skrev den förbannade hemtentan och that's that. Har fortfarande ganska ont i armen. Undrar vad dem stoppar i oss egentligen?

Klarade även min första hemtenta. Även om aset till sociologi lärare jag har sa att det var knappt. Han är verkligen värdelös. Vår lärare från Iped däremot är grym! Härlig gammal gubbe :)

Nu sitter jag återigen hemma hos Mor och Far. Nu kommer jag även stanna här hemma ett bra tag. Närmare bestämt två veckor för det är dags för VFU. Eller på vanlig svenska praktik. Jag ska vara på Njudungsgymnasiet i två veckor. Det kommer bli för jäkla nice :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0