Grissjukan!

Det blev inget festande idag. Fanns helt enkelt inte ork. Tror jag håller på att bli förkyld för jag har ägnat dagen åt att sova. Sov till klockan 12. Sen tränade jag mellan 13-14:30 sen somnade jag igen. Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Helt sjukt trött med. Drog mig ur soffan vid 18 för att träffa Bergqvist. Vi hade bestämt att gå runt Trummen och så blev det. Sen däckade jag i hans soffa framför idol. My god så mumsig Tove är. Jag vet att det är lite otäckt hon är ju trots allt ett par år yngre. Men jag skiter i det för satan så snygg hon är :)

Imorgon om jag mår bra så ska vi nog dra och bowla. Kan nog bli spännande :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0