Gör om gör rätt

Det var mig en petig jävel. Ja alltså min retoriklärare. Vi fick tillbaka vårt akademiskt skrivande idag. Givetvis blev det komplettering å det grövsta. Det var inte mycket som stämde så vi får väl se hur det blir med det där. Ska sätta mig på onsdag har jag tänkt och fixa till det där igen.

Imorgon är det bara föreläsningar! Skönt att bara kunna sitta och lyssna på vad de har att säga. Sen på kvällen ska jag med Anders Svensson ( Ja han heter inte så men är så jäkla lik så det får bli så helt enkelt) för att kolla på Växjö Lakers-Troja Ljungby. Det blir nog riktigt trevligt skulle jag tro :)

Borde träna imorgon med men det blir nog inte så. Finns helt enkelt inte tid. Men på Onsdag! DÅ jävlar! :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Iváno

Haha ska du med Taco-Anders??

Och får man inte alltid liksom komplettera när man går på seminarium? :O

2009-11-10 @ 13:10:27
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0