Fat boys not wanted.

Det är natt. Jag kan inte sova för jag vet inte vilken natt i rad. Dålig sömn och högskolestudier är ingen bra idé. Idag så hörde jag inte ens klockan när jag skulle gå upp. Dels är det ryggen som spökar. Sen tror jag att mina tabletter jag fått inte är så bra för sömnen. Jag vet inte säkert men det är en hyfsad gissning.

Klockan är halv ett, det är mörkt ute och jag sitter här med lite musik på och bara kopplar av, förhoppningsvis räcker det istället för sömn. För klockan ringer vid 8:00. Ska träffa Andreas på biblioteket vid 9 och vi ska fixa uppgifterna till seminariet på torsdag. Sen blir det gymmet igen. Jag håller faktiskt mitt schema där för andra veckan i rad :) Lite stolt över mig själv. Fettet ska bort liksom.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

bra med disciplin och så men du måste vara snäll mot dig själv också inte ta ut dig för hårt för fort...

2009-11-04 @ 08:14:01
Postat av: Josefine

aaah, jag ska spänna mig på nordens största gym idag! värt.

2009-11-04 @ 10:00:28
URL: http://everyoneisondrugs.blogg.se/
Postat av: Iváno

Jag är tillbaks i stan baby, jag kommer förtrolla alla bloggläsares hjärtan än en gång!

2009-11-04 @ 17:12:28
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0