Easy come Easy go!

Gissa vem som försov sig grovt igen? Jo jag! Skrev ju att jag skulle träffa en klasskompis vid 9:00 för att skriva. Då vaknade jag. Det gick ju som det gick. Helvete att det ska vara så svårt att komma upp i tid. Fast iofs, idag vaknade jag innan klockan ringde.

Nåja, det löser väl sig. Sitter hemma hos morsan och farsan igen. Känner redan att det kmr bli en lång helg. Måste försöka hålla mig lite mer i Växjö på helgerna. Inte för att jag inte vill åka hem. Men känns dumt att åka hem typ varje helg. Fungerar inte riktigt i längden.

Sökt lite nya lägenheter med nu, nere på campus. Förhoppningsvis kanske man kan få en där nere till februari iaf.

Så vad har helgen för planer kan man tänka? Hmm, let see, ingenting. Blir möjligtvis bandy i Vetlanda på Lördag annars är det lugnt faktiskt.

Nu ska jag smälla i mig lite morfin och riskakor så man blir redo för sängen nån gång idag!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Iváno

Riskakor ftw. Allt med ris i är (Y)

2009-11-07 @ 02:16:18
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0