Vi e Kalmar KFF!!!!

Nyss hemkommen från Göteborg. Det gick åt helvete faktiskt. Kalmar spelade bra men hade inte riktigt toppen när det var dags att avsluta. Det hade Göteborg tyvärr.

Resan i sig var rolig trots att min vän Dennis är rätt bögig och fåfäng till tusen! Sebastian var mest bakfull och sa ingenting. Ivan verkade också bakfull trots att jag visste att han itne var det, men tyst vare iaf :) Måste säga att Nya Gamla Ullevi var fin, bra drag på läktarna och väldigt högljutt, precis så de ska vara!

Jag fick låna Dennis allergitabletter också, vad han inte berättade var att man blir skittrött av dom. Så just nu går mina ögon i kors för jag käkade tre.

Dessutom ska jag upp vid klockan halv 7 imorgon för det är läkarbesök. Den nya medicinen ska in sen blir det nog en spruta i knät med är jag rädd.  Förhoppningsvis slipper jag de sista.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0