Mobbning

Jag är ledsen nu. Ikväll har jag upplevt ren mobbning. Det tar mig tillbaka till när man gick i förskolan och den stora tjejen alltid slog mig. Ikväll var det samma sak, det var lilla svaga förskole Arsenal mot stora starka sjätteklass United. Dom körde över mitt kära Arsenal totalt och Kieran Gibbs visade precis vad jag kände, han grät när han halkade så att United fick öppet mål. Det sved att se honom så. Yngst i laget, nyast på sin position och så gör han det misstaget. Fyfan rent ut sagt.

Nu kan jag bara hoppas på att den andra sjätteklassaren Chelsea åker ut imorgon mot Barcelona! Jag kan inte beskriva i ord hur jag hatar det förbannade laget.

Nu ska jag sörja lite med Arvingarna!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

skakar på huvudet

2009-05-06 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0