Släpp psykfallen loss det är vååååår!

Sitter och tittar på ESC! Alltså Eurovision songcontest. Man börjar ju undra om varenda europeiskt land har släppt loss varenda psykfall dom har inlåsta. För vilka idioter som tror dom kan sjunga. Som Tjeckiens bidrag, jag bara garvade åt dom. Just nu är det Israel som uppträder och det är väl lite bättre än det som var i början. Men går inte Sveriges opera vidare är det SKANDAL! För så bra är hon.

Det har varit en rätt pissig dag i övrigt med, har riktigt ont i mitt knä, fick inte ens på mig jeans idag. Så det blir att dra ett telefonsamtal till farbror doktorn, måste få en liten spruta i knät. Så att man fixar London-resan liksom!

Något som varit bra idag är att jag och lillebror var och tittade på Wille :) Storebrors nytillskott. Han var så söt, iofs det enda han gjorde var att bajsa och äta men så är ju bebisar liksom! :) Jag var med och bytte blöja idag med och jag lyckades att låta bli att spy :D Helnöjd!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ema

Hahaha du kanske skulle bli au pair Fidde? :P

2009-05-13 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0