Sjukaste lukten ever!

Igår när vi hade spelat SH så sa jag till folk att lägga det i bagaget i min bil. Eftersom alla var trötta så välkommnades ju det. Det blev lite dumt faktiskt, för jag glömde ta ut det ur bagaget. Ni kan ju tänka er hur det luktar i min bil nu? Hur gör man för att få bort en fruktansvärd stank av fotsvett? Någon som vet?

Förresten så vill jag förbanna SIMS också. Hade sett fram emot att bygga hus på det och leka lite. Så åkte jag och lånade av Martin, tror ni det fungerade på min dator? NEJ för jag har Vista. Jävla skit, så nu måste jag vänta tills SIMS 3 kommer ut om ngn vecka. Då jävlar ska det byggas hus.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ewa

Sims1 då???

Jag har sims 2 o det funkar med mitt vista....



tryck på ikonen som du får på skrivbordet så får du frågan om du vill spela!

2009-05-12 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0