Planer?

Nyss hemkommen från Anton. Det blev inte så mycket kaffe utan vi körde mat istället. Anton lagar så förbannat stark mat som jag inte riktigt tål:P Så jag har lite ont i magen nu, mer säger jag inte :P Anton hade panik iaf!

Nu när jag kom hem fick jag typ tre meddelanden på msn från mina streethockey vänner som hade hittat en turnering nere i Gbg. Jag kände mig inte så taggad faktiskt eftersom detta var i Augusti och fan vet hur jag mår och vart jag är i Augusti ?

Jag tyckte hellre att vi skulle kolla med Fritidsgårdarna i Nässjö för att se om det finns intresse för en spontan-turnering i Nässjö i sommar! Det hade varit något faktiskt! Från 13-25 år eller något! Ska kolla upp det iaf! För det hade vart något! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0