ljusare!

Konstigt faktiskt, verkar som om vilan igår gjorde susen för idag gör det inte alls ont längre! Känns rätt bra med tanke på det fina vädret osv. Så jag ska nog snöra på mig inlinesen en stund sen! För det blir nog lite Streethockey idag, och varenda lag behöver sin gamle Pelle G. Ni vet hur det är, det är inte så mkt skridsko-åkning och sen får man bollen och då smäller det till, oftast rakt i krysset på äkta Pelle G style! ;)

Ska strax ställa mig i duschen för jag har lovat att skjutsa Jossan till Huskvarna, hon skulle gå på ngt som hette Popadelica kanske? äh jag har ingen koll. Men ja, jag hade inte mycket för mig så jag kan lika gärna hjälpa till :)


på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: emli

vadå word?

2009-05-03 @ 00:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0