Isbitar=pain

Kvällen tillbringades på Tonår. Det var Fear Factor där ikväll. Jag började med att bara titta på för vissa saker är lite för vidriga att testa, tex att äta musslor, leta sockerbitar i ngn spyröra! (Jaa en del spydde)  Men sen hade jag råkat säga att Isbitar i armhålorna kan ju inte vara så svårt. Givetvis hade Danne mig till att vara med i tävlingen för att göra just detta. Jag tar tillbaka aaaaallt jag sa om det. För fy i helvete så smärtsamt. Så efter sisådär 5 minuter gav jag upp, jag klarade inte mer :P

Sen kom Herr Isaksson en sväng också, vilket jag tyckte var trevligt eftersom han är en mästare på att få mig att garva. Han och jag har samma sjuka humor och likadan fantasi. Så ni som känner mig kan ju tänka er vad han och jag får för oss. Oftast får Jesus-Hanna lida för våra kommenterarer :D Han lärde mig lite teckenspråk ikväll med. Så nu kan jag ge kvinnor komplimanger för deras, ja va ska man säga? Könsorgan? :P   haha! Ja ni förstår vilken nivå humorn är på?

Han ska visst vara med på Streethockeyn på Söndag! Det blir spännande! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

du förtjänar isbitar i armhålorna! hi hi



groggy, groggig same same but different din messerschmidt... hoppas du fortfarande är kall i armhålorna.

2009-05-09 @ 03:54:11
Postat av: Hampus (slampus) Bengtsson

Tagga street på söndag!!!

2009-05-09 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0