Ingen klass

Jag sitter och tittar på AIK-Häcken. Det slår hur jävla tråkig och dålig allsvenskan verkligen är. Det har verkligen noll underhållningsvärde. Spelar ingen roll vilken match det är. Visst det är lite roligt att titta på Kalmar FF eftersom jag gillar dom. Men annars kan jag lika gärna gå upp och kolla på Annebergs GIF när dom spelar.

Tacka vet jag Engelsk fotboll, man kan lika gärna kolla på Leyton Orient istället för AIK-Häcken och då spelar Leyton i div 3! :) Men dom hade utan tvekan spöat många lag i Allsvenskan.

Ska hem till Emalainen ikväll för lite måvie och paj. Pajen har jag inget finger med i. Jag följer bara med där. Jag får inte välja mat för jag är för kräsen säger dom. Hmn, ligger nog något i det ja! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0