Igår: Roligt. Idag? Mest skit.

Soffläge idag, har ont som fan i ryggen! Nacken är orörlig med. Det är inte optimalt alls. Var ju planerat för lite Inlinesåkande idag. Men blir det ingen bättring dom närmsta timmarna så blir det nog rätt inställt skulle jag tro. Sen har vi ju den fantastiska allergin. Står på paketet att man bara ska ta en tablett. Jag måste ta tre för att det ska hända något! USCH FY O BLÄÄÄ. Kan det inte bli sommar nu så man slipper våren?

Kvällen igår var riktigt rolig, Albin var verkligen på G kan man säga och underhöll oss ordentligt i flera timmar. Senare så vaknade Bobo till också och han var väldigt taggad på att sjunga kan man säga. Så jag tog fram Lips, tyvärr fungerade inte den ena mikrofonen nu heller, undrar vad det är för skit ICA säljer. Ja ni hörde ICA! Dom säljer skit.

Får väl se vad som händer idag, inte så taggad på ngt faktiskt. Så vet ni vad? Just fuck off....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Jag tror fortfarande att du missat nåt vid installationen.. två mikrofoner kan ju inte va trasiga, den risken är ju rätt liten.

2009-05-01 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0