I feel like a freak on a leash!

Okej, jag erkänner. Jag tog i för mycket idag! 6 timmar streethockey är inte bra. Men det är ju så fruktansvärt skoj när man är mitt i det liksom. Men just nu känner jag att jag borde spelat en timme kanske. Kan fan i mig inte ta mig från datastolen till sängen. Vissa av mina läsare har ju varit hemma hos mig och dom vet att det är inte särskilt långt. Detta trots att jag tagit värktabletter. Konstigt nog är det inte benen som tagit stryk, det är ryggen som vanligt. Denna förbannade rygg.

Nåja spotify får hålla mig sällskap tills jag antagligen får bita ihop och typ slänga mig i sängen eller ngt. Just nu är det faktiskt lite Ray Charles. Gött med lite soft musik på natten :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

kanske en gördel hjälper?

2009-05-11 @ 04:39:57
Postat av: japanesen

men det är ju bara du som vet om att du har en, om du inte får för dig att strippa förstås. Finns säkert mansgördlar också... :P

2009-05-12 @ 08:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0