Heartache

Kollar just nu på ett avsnitt av hem till gården! När det är klart blir det att stressa in i duschen en snabbis innan jag ska iväg till sjukgymnasten med mitt ballongknä. Jag vill väldigt gärna att det ska bli Måndag snart så dom kan skicka in en spruta i det. Visst det kommer göra ont men det är det fan värt för efter ett dygn så försvinner ju smärtan totalt.

Mamma har varit snäll och lämnat 9-5:an till mig för det är ju automat i den bilen! Så slipper jag köra pappas skit Golf också. Pappa håller nämligen på att laga rost på Karin och göra henne fin för sommaren vilket känns rätt bra må ja säga :)

Men nu är HTG slut så jag måste stressa lite :) Laters!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0