Gråa Torsdag!

Då var det Torsdag igen! Har lika förbannat ont i knät igen och jag måste åka till Marianne för att hämta resväskor till nästa vecka! Inte taggad. Men det måste göras så det blir att sänka lite tradolan och bita ihop! Likadant imorgon när det ryktas att det är Streethockey. Det kan vara sista chansen på flera veckor eftersom att det är London först sen dagen efter jag kommer hem därifrån så drar jag till Falkenberg. Jag har ett par hektiska men roliga veckor framför mig :)

Hade en väldigt intressant konversation med en Josefine på Msn inatt. Det ska väl tilläggas att hon inte var helt nykter! Sen bjöd hon in till att starta webkamerorna. Bästa var dock när hon ramlade av stolen! Det var bättre än TV :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0