G Ä S P

Är lite nyvaken nu kan man säga. Kom hem från farbror doktorn runt tre-tiden och vaknade för ett kort tag sedan. Den nya medicinen dom tryckte i mig idag gör mig trött. Jävlar så trött jag är. Som vanligt hade han inget vettigt att säga. Det enda han sa var att jag inte borde äta så mycket värktabletter. Men hallå? Gubbjävel, jag kan ju för fan inte sluta med värktabletter när jag fortfarande har så ont att jag inte kan sova ibland? Han har inte många rätt det där förbannade aset rent ut sagt.

Positivt med den här nya medicinen är att den tar bara en 30 minuter att pumpas in med dropp. Sen är man redo för dagen igen. Så efter det var klart drog morsan och jag till Intersport. Jag letade efter lite HV saker i baby-storlek. Storebror och Johanna fick ju en son för ett par dagar sedan så jag tänkte att han måste ju skolas i rätt färger från början. Blir nog en Arsenal-tröja med när vi är i London ;) Men dom hade inga sådana grejer på Intersport. Så jag ska kolla med Martin så han kan fixa det genom sin super-moster som jobbar på HV!

Nu ska jag fortsätta slappa resten av kvällen med. Är skittrött.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0