Fuck allt.

Jag är depp nu. Har så förbannat ont i ryggen. Skulle kanske träffat Jossan ikväll som är hemma från Umeå på ett kort besök. Men det går åt helvete. Jag kan inte röra nacken, och sitta upp är lite av en utmaning. Det är så konstigt hur snabbt man vänjer sig vid att kunna röra sig ordentligt. Har haft några bra veckor på sistone och då glömmer man direkt hur dåligt man kan må. Idag är en sån dag, kroppen vill inte alls lika mycket som huvudet vill och det är rätt deprimerande.

Det var tal om Streethockey idag, vilket jag älskar. Och träffa folk osv osv. Men jag känner att träffar jag folk ikväll och sitter och surar, vad är jag för sällskap då? Bättre jag sitter hemma o surar.


Nu ska jag deppa lite till....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0