Im to tired to care!

Varit en duktig storebror och hämtat lillebror innei stan. Han har hängt hos Hampus ikväll som faktiskt fyller 17 idag, så grattis till herr Bengtsson.

Lite innan jag skulle hämta lillebror så drog jag till Anton på S-oil. Han var i upplösningstillstånd så jag försökte lugna ner honom en stund och öka hans merförsäljning genom att köpa en liten korv. Där uppe var det fjortisinvasion ikväll eftersom skolan är stängd imorgon. Det var 13-åringar överallt. Fan när jag var 13 fick jag inte vara ute efter elva.

Mitt knähelvete spökar så förbannat och jag känner mig allmänt sur. Ni vet när inget går som man vill och man vill be hela jävla världen att fara åt helvete. Känner verkligen så just nu, dom mörka molnen hopar sig snabbt när det väl har börjat och ja fan, jag känner mig helt enkelt råförbannad. Jag vet ju vad det beror på men tänker inte skriva det här. Det har jag lärt mig iaf att man ska inte skriva allt på bloggen för då går det åt helvete på riktigt. Så för att få bort ilska blir det speed-metal på högnivå en stund.

på ett jävla helvetes återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

förresten, ha det riktigt kul i London. Njut lite åt mig med. Är lite avis faktiskt. ;)

2009-05-20 @ 06:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0