En vilsen elefant i skogen

Lite imponerad av mig själv. Har inte suttit vid datorn nu på ett dygn! Det ni! Händer inte ofta i Fiddelinos värld. Men idag har det varit lite hektiskt faktiskt. Började med att jag fick åka till stan för att köpa en blomma till jesus-hanna som fyllde år i Torsdags. Vi var ju bjudna på lite kalas hos henne idag. Vilket var mycket trevligt faktiskt! :) Sen när blomman var inköpt drog jag hem och spelade lite streethockey. Men det blev inte mycket spel för Bobo pajade sina inlines och Jocke G fuckade ur och slog av sin klubb och åkte hem. Så då gav vi upp. Blev kanske 1,5 timmes spel totalt? Men rätt okej var det allt.

Efter det tog jag och Bobo en powernap i vårt vardagsrum innan det stoooora kalaset. Hanna bjöd på grillat och go efterrätt! Blev också lite charader som jag ägde upp på! Givetvis? vad annars liksom.

Sen var jag en snel vän som vanligt och åkte för att hämta Ivan när han hade jobbat! Allas vår favorit-guling har fått jobb på det lokala vattenhålet i Nässjö. Men det är inte Hotellet ;) då kan ni ju gissa eftersom det bara finns tre ställen i stan :D

Blir nog inte mycket bloggande imorgon heller eftersom jag drar till GBG för att heja fram KFF till en stor seger mot IFK Göteborg!! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0