En skandal! En Domarskandal!

Andorra gick inte vidare? Hur i helvete kunde inte dom sockersöta tjejerna inte gå vidare? Så jävla heta var dom ju. Jag är riktigt besviken faktiskt!

Nåja, jag kommer ha dom som favorit ändå för dom var grymt snygga. Kan inte släppa det riktigt ;)

Har ringt farbror doktorn idag med tanke på mitt knä, det är stort som en ballong och det var jag inte riktigt nöjd med. Det gör skit ont helt enkelt och jag tyckte dom kunde fixa det lite snabbt för en spruta tar ju bara 5 min liksom. Men ICKE! Jag får vänta till Måndag innan dom gör ngt för då skulle jag ju ändå in till sjukhuset och få medicin tyckte dom. IDIOTER! Jag kan ju inte ha på mig jeans ens för det är för trångt över knät. Jag har inte så mycket mjukisbyxor att jag vänta tills på Måndag. Nåja, det löser sig. Ska ändå försöka spela lite Streethockey på Fredag. Kommer ju inte direkt bli värre än vad det redan är liksom.

Ska raka av mig mitt skägg jag odlat den senaste veckan, får helt enkelt acceptera att jag inte kan ha skägg :P Det ser för jävligt ut. Sen blir det en tripp till stan för lite fika med herr Green, vi måste ju prata ikapp oss lite, Emli kallar ju oss för två tanter!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0