En parodi

Dålig dag idag! Min rygg är totalt åt helvete nu. Kan knappt lyfta mina armar. Så jag har pumpat mig full med diverse tabletter! Så imorgon ska jag förhoppningsvis vara på topp igen. För imorgon är det Streethockey för första gången på nästan en vecka. Måste kunna spela imorgon för sen kommer det inte bli av förrän efter student osv. Vilket alltså är rätt långt kvar tills.

Sen på kvällen är det kalajs för Jesus-Hanna som fyller år, jag tror hon fyller 24 men jag är inte säker. Nåja, det blir säkert trevligt men just nu vill jag helst bara gräva ner mig. Min kropp är en parodi på en riktig kropp...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Hanna

thanks.. jag känner mig hedrar av din titel ;) haha

2009-05-16 @ 12:15:04
URL: http://hanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0