Emelie sexar till det!

Som sagt så blev det häng med Ema och Emli ikväll. Blev inte mycket till film dock men någon slags paj åt vi och tjötade i massor. Fungerade rätt bra för mig faktiskt :)

Emli lärde oss ett nytt ord också! Ema och jag bröt ihop totalt när hon skulle förklara :D Men äh, man måste varit där för att förstå! :)

Blev givetvis en tur upp till Anton med. Ema och Emli läste tidningar och jag tjötade med Anton! Behövde lite manlig konversation efter en hel kväll med Humle och Dumle :)

Missförstå mig inte, jag gillar dom jättemycket. Men dom kan ibland glömma att jag faktiskt är pojke ;)

Nu ska jag låta pillerna göra sitt ett tag till innan jag skallar kudden, för imorgon ska jag och lillebror åka och träffa lille Wille :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0