Det är snikna jävlar vi har framför oss. Inte en peggjävel.

Herregud vilken vecka det har varit! Jag åkte ju som bekant med Anton och Johan till Falkenberg. Efter detta har jag fått reda på hur mycket två människor kan dela på i alkoholväg. Dom två har ingen botten överhuvudtaget :D Missförstå mig inte nu, dom var aldrig redlösa, för det stod jag för. Utan dom körde smålulligt hela vägen. Tänker inte återberätta dag för dag för det går helt enkelt inte. Men kan säga att första dagen var helt klart höjdaren då vi kollade på Champions League och drack minttu. Eller ja, jag och Johan drack minttu. Anton gnällde mest då och drack öl.

En annan höjdpunkt var ju helt klart när vi åkte till Halmstad för att gå på Club Moon! Vilken röjar kväll det blev. Samt kan vi konstatera att flickorna i Halmstad har en skruv lös.

Sen vill jag berömma Anton för hans matlagning, han är helt enkelt en klippa i köket. Trots att han sabbade allas våra magar när han lagade ägg till frukost.

Men nu vet jag inte om det är så mycket mer att skriva om, så jag avslutar med att tacka Johan och Anton för en SJUKT rolig långhelg!

THX Grabbar! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0