Änglar!

Vet ni vad, jag slapp att få en spruta i knät! Det satt visst i musklerna så det kunde han inte göra något åt! Sjukt skönt faktiskt för att ta en sån spruta är INTE skönt! :)

Före det konstaterandet så fick jag ju den fantastiska nya medicinen dom pumpar i mig. Inte för att jag känner någon skillnad men den är säkert väldigt bra. Emma följde med som sällskap och som skjuts ifall jag inte kunde köra. För man blir förbannat trött av medicinen! Hon är grymt snäll Emma! Har ingen vän som är som hon så är det bara!

Efter att jag fått medicinen blev det ju A6 lite, köpte Ivan's studentpresent och så fikade vi lite. Sudd kom o gnällde om att Emma hade tagit hennes skor. Det var ett jävla liiiv:P

Sen jag kommit hem har jag sovit typ 4 timmar och jag kommer sova gott inatt också! Jäkla medusin dom ger mig! :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: sydi

du ska bara vara tyst! Du vet hur det är...

2009-05-18 @ 21:46:11
Postat av: japanesen

nu har även jag sett eurovision song contest och jag måste säga att jag är mycket förvånad över att du inte kommenterat Moldaviens titel någonting. Det är liksom din grej att kommentera sånt... :P

2009-05-19 @ 05:59:57
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-19 @ 06:05:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0