ajminsatansförbannadeshelvetesjävlapissluderrygg

Ja, av rubriken kan ni ju förstå att jag har ont. Just nu vill min rygg bara jävlas. Idag är det träning hos sjukgymnasten men tror inte det är ett realistiskt mål. Funderar på att vara ombytt och kanske cykla lite. Men annars skiter jag nog i det för just nu är det bara jobbigt att lyfta upp datorn från bordet. Värst av allt är att det är värsta Streethockey liret imorgon. Måste vara pigg tills dess annars är det problem, för jag vill verkligen spela.

Skulle följt med Emelie som sällskap idag till skogen, Älmhult tror jag det var (och dom kallar Nässjö för Sveriges baksida) ;P Men hon blev sjuk nu så det blev inget med det. Så det betyder att jag hinner hem och kan se Arsenal-Manchester United ikväll! NICE!

Så tillsist, krya på dig Emelie och COME ON GUNNERS!


på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0