You son of a bitch!

Idag klockan 06:36 ringde telefonen, för övrigt har inte det hänt sen jag jobbade att ngn ringde så tidigt. Jag vaknar av ett ryck när telefonen börjar spela Rule Britannia! Jag svarar och vad händer? INTE ETT LJUD I TELEFONJÄVLEN!!! Det är ingen där. Inget viktigt har hänt. Jag blir förbannad men lyckas faktiskt somna om ett litet tag till :P

När jag kollar upp vem det var för jag kände inte igen numret så visade det sig vara en viss Herr Isaksson. Han ska få se på fan  när jag träffar honom....

Nu laddag vi ju givetvis för Hem till gården, det var katastrof igår när Familjen King's visningshus rasade med massa människor inuti. Givetvis så lyckades Sadie King slå ihjäl Jimmy King. Ja jävlar det är spännande nu gott folk!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha måste vara ett syskondrag att vara frälst i Hem till gården varje gång jag har ledig dag så sitter jag bänkad framför det är ju sååå bra.

Ha en bra helg brossan kram

2009-03-13 @ 19:19:23
URL: http://www.camillaskortblogg.blogspot.com
Postat av: E

Jag blir arg bara jag hör det där, hatar sådant. Jag har spelat in veckans H.T.G så det ska jag titta på imorgon, åhhhh jag riktigt längtar.

2009-03-14 @ 17:56:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0