Vilken lättnad!

Hv71 lyckades att förlänga plågan med åtminstone en match till nu när dom vann mot Timrå ikväll med 3-1! Det var en jäkligt spännande match med bra drag både på läktaren och på planen. Mattias Tedenby var helt klart bäst och piggast i HV och mycket välförtjänt så blev han utsedd till matchens lirare.

Idag delade även Northbanks ut priset till årets hv-spelare! Iår gick priset till Teemu Laine. Helt klockrent tycker jag. Han är en riktig lagspelare och ger hela tiden 100%

Nästa match är på Lördag uppe i Timrå och det kommer bli svårt! MYCKET Svårt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på TV en stund innan jag ska försöka sova. För vet ni vad, imorgon är det hem till gården och NU är det spännande!!! :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0