Vilken jäkla match!

Har hängt med 91 Lindholm och Martinho ikväll. Vi fikade en hel del, eller ja mest 91:an faktiskt. Han drog i sig ett helt paket med Dammsugare. Men anledningen till att vi fikade var att det var bandy på TV. Edsbyns IF tog emot IK Sirius och man blev inte besviken för att man valde att kolla på den matchen! Sirius kämpade som djur mot stora stygga Edsbyn och lyckades vinna efter förlängning. Tänk det kanske inte blir ett 6:e raka guld för Edsbyn trots allt? Sirius kanske får spela SM-Final på hemmaplan på Studenternas? Jag kommer vara där och njuta i vilket fall :)

Vet ni vad, imorgon kanske kanske jag äntligen kan få se på Män som hatar Kvinnor :D Verkar som om jag kanske kan lyckas lura med mig Bobo till jkpg för att kolla på den! Bäst för er att ni håller tummarna för mig nu! För jag VILL VILL VILL se på den.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Jag vill mä se den! du får säga till om den va bra :D



förresten, dammsugare innehåller gamla torkade brödsmulor, uäh!

2009-03-10 @ 10:50:38
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0