Viktigt med traditioner!

Vaknar idag och ber lillebror koka kaffe. Han kommer upp förfärad från köket och meddelar att det FINNS inget kaffe! Så först nu när farsan varit i stan har jag fått första dosen kaffe idag. Gissa om jag har huvudvärk. Det är viktigt med traditioner därför ska jag återigen kolla på ishockeyn hemma hos Emli idag. Antar att Anton och Eve kommer med. Anton kan vara otäck ibland. Särskilt sist när HV avgjorde och han slängde upp mig på axlen. Det ska tilläggas att Anton är ungefär 2 meter lång, gissa om jag hade svindel! :D haha

Sen är det ju fotboll ikväll med. Tänkte jag skulle kolla med Bobo eller någon om dom vill kolla på fotboll med mig, alltid trevligt att kolla med någon :)

Det är ju Earth hour ikväll också, jag ska nog försöka delta så gott det går beroende på vart jag är och vad jag gör. Men har en känsla av att det kommer bli jävligt svårt att övertala mina föräldrar om att vara med.

Ema: Du kan allt fundera lite till på vad som händer 18:e juni, och NEJ du kommer inte få se mig i Cowboy kläder. :P

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Va? Då ska jag shoppa box, var så säkert om jag så ska dra till Nässjö city. Sitter nu och tittar på hockeyn, heja heja. Men nej, ingen fussball idag, känns sådär hett. Må väl

2009-03-28 @ 16:30:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: ELKJ

Nu berattar du vad som hander den 18:e juni! Det ar inte du som maste dras med Emma nar hon ar nyfiken. Hoppas allt ar bra!

2009-03-29 @ 08:27:25
Postat av: ELKJ

Nu berattar du vad som hander den 18:e juni! Det ar inte du som maste dras med Emma nar hon ar nyfiken. Hoppas allt ar bra!

2009-03-30 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0