Up's and down's

Jag har en ordentlig oros-känsla i magen. Alla säger att dom blir så glada av våren och att allt blir så mycket lättare. Jag känner inte så. Jag känner mest en massa måsten. Jag måste komma in på någon skola. Jag måste fixa hålla på o tjöta på försäkringsbolaget. Jag måste gå på möten med försäkringskassan o bla bla bla bla.

Jag blir iofs alltid lite deppig på våren, vet inte varför men så är det. Hjälpte ju inte att Oscar smsade innan och sa att rallygrejen hänger löst. Han vet inte om han har råd att bygga klart bilen i tid. Fan så deppigt. Dumma är ju att jag anmält mig till licenskursen på Söndag och anmälan är bindande. jaja, jag får ju min licens isåfall. Men har verkligen sett fram emot att bli kartläsare. Så jag hoppas verkligen att vi kan lösa det.

Sen har vi antagligen en biljett över till Uppsala på Lördag sen Ivan lyckats dubbelboka. Blev rätt besviken på herr lindholm den här gången. Men fan, sånt som händer. Hade varit roligt med hans sällskap bara. Nu vet jag inte alls hur det blir. 

Dessutom saknar jag Emma. Saknar våra TP-fajter, kaffedrickande och ja t o m slagsmålen! Hon får fan komma hem snart.

Fan vad bra det går för mig just nu *hm*

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0