Tråkig match!

Har kollat hockey med Albin. Det var ingen höjdare faktiskt. HV spelade skitdåligt och dom förlorade också med 3-1. Nu blir det svårt att vända det här. Fan vet om inte HV har spelat sin sista match i Kinnarps denna säsongen.

Har varit och klippt mig hos My idag. Hon ringde och undrade om jag inte ville komma och klippa mig lite när hon hade tid över. Ja och en rabattklippning tappar man ju inte nej till eller hur? Rabatt är gott :)

Är väldigt nöjd med resultatet och hon har blivit mycket duktigare än när jag klippte mig hos henne under hennes första år på gymnasiet.

Nu blir det sängen, för en gångsskull känner jag mig lite trött.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

ha ha ha, HV suger!!!! hi hi :P

2009-03-24 @ 01:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0