Tomt i huvudet

Jag hade ett skitbra inlägg på G inatt när jag skulle sova. Visste precis vad jag skulle skriva. Men nu när jag vaknade så var det borta! Visst är det konstigt att varje gång man ska sova kommer på bra saker, då orkar man ju inte kliva upp igen och slå på datorn.

Jaja, det kanske kommer tillbaka till mig ikväll? Vem vet?

Vad händer idag då? JO givetvis lite sjukgymnastik. Sen är det ju hockey ikväll. Men givetvis går inte HV's match på TV så det blir att supporta Luleå idag mot Västra Frölunda.

Har hittat en ny serie att följa nu, Californication med före detta Arkiv X stjärnan David Duchovny! Har ni inte kollat på den så tycker jag ni ska göra det. Jag har precis plöjt genom första säsongen och jag måste få tag säsong 2.

Nu blir det hem till gården! Vad annars, tack gode gud att Friidrotts EM e över :P

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0