The day of all bandy-days!

Idag gäller det. IFK Nässjö spelar Semifinal idag klockan 17:00 på Skogsvallen i Nässjö. Sandviken står för motståndet och jag är så sjukt nervös. Har inte varit så här nervös sen HV spelade SM-Final förra säsongen. Har riktigt ont i magen och är orolig som fan.

Ställde klockan på 9:00 idag för Martin och Jag ska fixa med ett par lakan jag har snott av Mormor, vi ska rita, klippa och klistra lite! Tjejerna förtjänar allt stöd i världen!

Så har ni inget för er idag klockan 17:00 tycker jag ni ska gå till Skogsvallen. Det är ta mig fan gratis inträde t o m  :) Så dyk upp på skogsvallen, jag lovar att ni inte kommer ångra er!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

va härligt att ni engagerar er så, guld värt :D

2009-03-14 @ 10:38:51
Postat av: E

Åhå vad kreativa ni är. Hoppas nu att det gick bra!!! heja heja, för med HV verkar det ju gå åt helsike.

2009-03-14 @ 17:55:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0