Teddybjörnen Fredriksson

Shit den här dagen har bara sprungit förbi, känns som om jag gick upp nyss. Iaf så hann jag med lite sjukgymnastik, men började må dåligt där så jag fick inte träna klart. Elit-göran trodde det berodde på medicinen så vi ska testa på Fredag igen.

Sen när jag kom hem hittade jag en trevlig överraskning, nämligen vykort från Kinesien. Kul att se att Ema inte glömt mig där borta :)

Blev lite läsande idag med, läste ut Stridspilot i RAF idag, så imorgon ska jag börja med Den sanna historien om Mao.

Lyckades få till lite fika hemma hos Martin med, han hade t o m bakat muffins som jag gladeligen käkade upp varenda en av, jävlar så bra han är på att baka muffins alltså!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0