Studenternas here we come!

Dom gjorde det! Dom vann! Ja båda mina lag vann idag iofs. HV krossade Timrå med 7-0!!! Tack gode gud för att disciplin-nämnden inte stängde av Thörnberg! Han krossade allt motstånd idag och gjorde TRE!!!! mål. Helt underbart roligt.

Men en grej som värmde mer nästan var att IFK Nässjö slog Sandviken upp på Jernvallen och har nu ett gyllene läge nästa Lördag att säkra en finalplats på Studenternas den 21:a Mars! Oavsett hur det går i Semin så kommer vi ju vara på plats på studenternas men det hade varit extra roligt med IFK i final! Så om ni inte har något för er den dagen. Åk till Uppsala och njut, eller åtminstone kolla på TV:n :)

Ikväll har det varit middag hos Libbers. Det var jävla trevligt som vanligt hos dom. Camilla's mat är ju inte att leka med heller, hon är helt enkelt en jävel på att laga mat. Mindre jävlig är hon på Geni som vi spelade. Vi rök ihop ett par ggr :P men sen fick hon briljera på Pictionary så då verkade hon nöjd iaf....:)

Förresten, tror ni det är farligt om man får springa och pissa 60 ggr om dagen, samt att njurarna gör ont när man gör dt? Jag är bara lite nervös...

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Kolla upp det, tror faktiskt inte att det är speciellt bra! Ring det första du gör på måndag. Man får passa sig, Sören sa faktiskt åt mig att göra en detox för några år sedan för att rena levern lite.



Ja, bra beskrivning av Wigert, hard but rättvis ;-D



Hahahha jaså, det var så passande. Jag ska i alla fall inte odla något sådant, i så fall under armarna...eller inte!

2009-03-08 @ 02:02:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jonna

det tackar jag mkt för! slukar böcker som bara den för tillfället och du och jag verkar ju ha samma smak :)

2009-03-08 @ 14:51:57
Postat av: E

Hur mås det? Såg du att Metallica fick ställa in?

2009-03-08 @ 22:54:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0