Söndags-slapp

Har inte gjort för mycket idag, kollat på TV, tupplur, mat, tupplur igen. Ja så har det fortsatt hela dagen. Kan inte förstå att man kan vara så trött som jag är nu. Eller jo, det kan jag förresten. Har ju gått tillbaka till mina gamla tabletter och med dom kan man sova hur mycket som helst.

Avhoppen till Karlstad duggar tätt. Igår var vi 5 st som skulle åka, nu är vi tre. Måste försöka hitta iaf en till som vill följa med, bensinen blir ju lite billigare då :)

Ska försöka få tag i Rylander nu, han ville gå en sväng. Frågan är vart han tagit vägen.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAH jag vet, sambon jet-leg och jag pigg. Vad kul att dra upp till K-stad, nice ;D

2009-03-29 @ 22:26:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0