Snowball Driveby!

Det blev snöbollskrig när vi skulle hem nu inatt. Bobo startade med att träffa lacken på Markus bil. Detta kan ju inte den envisa bonden ta utan måste ju givetvis hämnas. Han stannar bilen, kliver ur och kramar två snöbollar. Sätter sig i bilen och ger dom till mig.

När jag kör förbi så kasta bollarna på dom. Sakt och gjort, vi glider förbi och jag släpper lasten. Men jag hinner inte dra upp rutan i tid utan får en fet jävla snöboll rakt i nacken kastad av Jakob. Det slutade med att hela sätet var blött :P

Men skoj vare allt!!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

se där, snö kan vara allt roligt ibland :)

här börjar körsbärsträden slå ut för fullt, det är väldigt vackert kan jag säga.

2009-03-28 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0