SnöSnöSnöSnöSnöSnöSnö

Vaknade idag, drog upp rullgardinen och vad får jag se? Typ 3 dm snö utanför fönstret! Jag menar är det inte april snart? Jag kan knappt se Karin för all snö. Men men, den lär väl smälta bort ganska snabbt.

Idag är det Fredag gott folk, vad händer en Fredag tänker ni? Jo jag ska berätta, jag ska tydligen vara Cowboy ikväll. Det är inte lika gay som det låter, jag har lovat att hjälpa till med ngt på tonår. Frågan är vad jag ska göra? Jag är inte helt 100 på vad det är :P

Tittar på Hem till Gården nu. Dom håller på att begrava Alice i detta nu, men jag har en känsla av att farbror polisen kommer dyka upp snart eftersom att Sam hjälpte henne att dö....vilka intriger hörni;)

Sen ska jag bara avsluta med, 18 juni, då smäller det.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

hahahah jiha Cowboy,det är nästan fotovarning på det, vad spännande ;-D Åhhh har hon dött nu, varför finns det inte i boxformat?

2009-03-27 @ 18:11:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Ema

Hahaha det dar snobollskriget later ratt roligt :) Vad hander den 18 juni?! Du MASTE skicka en bild pa dig nar du ar cowboy! Hahahahaha :) PUSS babe!

2009-03-28 @ 11:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0